Поширені питання
Які існують гарантії?
Насамперед необхідно оформити замовлення через корзину. Тоді портал Prom UA гарантує, що Вас не обдурять і ВИ не потрапите на гроші.
Повернення та обмін
Будь-який товар, куплений у нас в магазині, можна повернути або обміняти на інший протягом 3 днів з моменту отримання. Якщо товар вам не сподобався або не підійшов за розміром, пересилання здійснюється за рахунок покупця. Ми ретельно перевіряємо товар перед відправленням, але у разі, якщо ми не помітили фабричний брак або відправили вам не той товар (що трапляється вкрай рідко, але людський фактор є всюди), пересилання за наш рахунок. Повернення грошей здійснюється тільки на карту Приват протягом 1-2 днів з моменту отримання товару. Під час відправлення накладений платежем не вказуйте, інакше ми не зможемо забрати ваше повернення.
НЕРОВНОСТІ ТЕКСТУРИ, НЕРОВНОСТІ ШВА, СЛІДИ КЛЕЮ В МІСЦЯХ ПРОКЛЕЙКИ НА ВЗУТТІ І СУМКАХ БРАКОМ НЕ ЯВЛЯЮТЬСЯ, оскільки ви купуєте взуття і сумки низької та середньої цінової категорії. Товар не повинен бути використаний, змінений чи випраний. Товар повинен мати всі прикріплені бірки і бути повернутий в оригінальному пакуванні. Взуття повинно знаходитися в оригінальній коробці в своєму первісному стані, без поштових етикеток. Зверніть увагу, що витрати на доставку та упаковку товарів не повертаються. Посилки, відправлені накладеним платежем, можуть бути не прийняті. Товари з поміткою "УЦІНКА" поверненню не підлягають.
Перед відправленням весь товар перевіряється, і всі претензії приймаються тільки при бланку огляду на пошті в присутності працівника + КРЕПИМО ФОТО БРАКА! Перевіряйте товар при отриманні. Якщо у вас виникли питання, складайте бланк огляду товару або відмовтеся від посилки. Претензії не приймаються, якщо ви забрали товар додому. Зовнішній вигляд товару, включаючи колір, може незначно відрізнятися від представленого на фотографії (через освітлення, спалах тощо).
Як здійснюється доставка?
Доставка здійснюється Новою Поштою та Укрпоштою
Вартість доставки Новою поштою за тарифами компанії Нова пошта
Доставка зазвичай 1-3 дні
По прибуттю товару в ваше місто вам прийде СМС на мобільний
Як з нами зв'язатися?
Запитання та замовлення пишіть на e-mail elenateterina3@gmail.com або задайте по тел. 068-447-94-81
На всі ваші запитання, якщо вони не розкрито в розділі часті запитання, ви отримаєте відповідь протягом дня.
Намагаємося максимально швидко відповідати, кожне повідомлення буде оброблений нашими менеджерами. Ніхто не залишиться без уваги.
Оплата і підтвердження замовлення
У відповідь на ваше замовлення вам прийде повідомлення з сумою до оплати і реквізиту банка.
Оплата по реквізитам за вашим бажанням 100% або мінімальна передоплата 150 грн і все інше під час навчання на пошті
Як скоро обробляється і відправляється замовлення?
Обробка Вашого замовлення починається відразу після отримання повідомлення від Вас про оплату.
Відправка протягом 1-3 днів.
Частіше всього на наступний день після оплати (в залежності від складності замовлення).
Після відправки Вам прийде повідомлення на електронну адресу або СМС на мобільний з номером посилки.
У неділю відправок немає.